◕‿◕。)Assalamualaikum readers ◕‿◕。..:: Terima kasih sudi singgah ! ::..◕‿◕。What's meant to be will always find a way.◕‿◕。

Thursday, January 24, 2013

Salam Pertemuan 2013 :)


Salam , Alhamdulillah akhirnya setelah sebulan tak update blog ni akhirnya dengan izinNya dapat jugak aku menulis. Sepanjang sebulan yang lalu , sebagai pelajar sudah semestinya aku sibuk dengan tugasan2 yang perlu disiapkan dan dihantar sebelum menjelangnya final exam untuk semester 1. Alhamdulillah Jumaat lepas segalanya telah berakhir untuk semester ini. Suka duka, gelak tawa semuanya tersimpan rapi dialam kamus hidup aku. Tak dapat dinafikan terlalu banyak duka sebenarnya berbanding gembira namun ini semua aku terima kerana aku percaya Allah tahu apa yang terbaik buat aku. Mudah-mudahan aku diberi kekuatan yang lebih untuk mengharungi ujian yang mendatang, Amin.. Minggu sepanjang exam adalah minggu yang paling stress. 


Mungkin sudah agak terlambat tapi tetap nak tulis Selamat Tahun Baru. Semoga kehadiran tahun 2013 ini lebih baik daripada tahun sebelumnya,insyaAllah. Tak lupa juga Salam Maulidur Rasul 1434H, tarikh bersejarah yang harus kita ingat. Kelahiran agung,kelahiran mulia, Rasulullah SAW. Banyakkan selawat bukan untuk hari ni sahaja tapi hari-hari akan datang juga. Setiap hari kita selawat, kita ingat Baginda, Baginda ingat kita. insyaAllah. 

Oklah , entry pertama bagi tahun 2013 berakhir di sini ( ayat skema kan? hee..) insyaAllah akan terus di update , lama tak menulis tiba2 rasa macam blur pulak, hee.. Takecare ye , senyum selalu. May Allah always bless you. 

***Berfikir seketika...

No comments:

Post a Comment