◕‿◕。)Assalamualaikum readers ◕‿◕。..:: Terima kasih sudi singgah ! ::..◕‿◕。What's meant to be will always find a way.◕‿◕。

Wednesday, November 16, 2011

Leka di lamun mimpi ...


Sama ada aku sedar atau tidak , mungkin cuma aku yang terlambat menyedari kerana leka dilamun mimpi..mimpi di siang hari ... tidak aku ketahui apa2 mengenai hidupnya masa kini... Susah untuk ku duga apa di benak fikirannya. Mungkin aku terlambat menyedari bahawa aku dan dia umpama langit dan bumi... Sebelum ni aku ada juga terasa semua tu tapi entahla.. Baru sekarang aku betul2 sedar hakikat yang sebenar. Aku dan dia tak mungkin bersama... Bukan sahaja buat masa ni tapi juga masa akan datang. Aku sendiri buntu dengan apa yang terjadi.. Atau aku masih belum dapat menerima hakikat.. 

Ya Allah , Kau Maha Mengetahui , berilah aku petunjukMu... Yang mana harus aku ikuti agar aku lebih tenang melangkah menjalani masa2 yang ada...susah untuk kubuang perasaan yang telah lama terpahat dalam hatiku. Apa2 pun aku redha dengan apa jua ketentuanMu kerana Kau Maha Mengetahui segala-galanya yang terbaik buatku... Buat insan yang aku cinta, jangan khuatir ye. Aku tidak akan menjadi pengganggu hidupmu. Cukuplah sekadar kau menjadi sahabatku dan aku menjadi sahabatmu. Jangan sampai ikatan persahabatan antara kita terputus kerna hanya itu yang ada supaya aku sentiasa dekat denganmu...Kau bahagia , aku turut bahagia... Aku yakin kelak ,akan ada insan yang mencintaiNya akan mencintaiku.insyaAllah... :')

No comments:

Post a Comment