◕‿◕。)Assalamualaikum readers ◕‿◕。..:: Terima kasih sudi singgah ! ::..◕‿◕。What's meant to be will always find a way.◕‿◕。

Tuesday, August 06, 2013

28 RAMADHAN :')

Salam,

Alhamdulillah syukur. Di penghujung Ramadhan kita masih diberikan kesempatan untuk merasai dan menikmatinya. Two weeks kerja sebagai promoter di Parkson dah pun berakhir. Yeah! (baling pas promoter, hehe) Tapi sedihlah sebab berpisah dengan kawan2. Seriously sepanjang berkerja sebagai promoter, kat sini lah paling best. Dapat kenal dengan kak Fiza. Walaupun kitaorang baru kenal tapi sekepala. hehe. Ada je lawaknya. Kak Ana lagi. Dapat pulak permenant yang sangat baik, Aunty Lim. Last kerja petang tadi, Aunty siap bagi duit raya. heee.




Allah dah beri petunjuk yang jelas pada aku di pengakhiran Ramadhan.. Jodoh tu semua di tangan Allah. Kita tak boleh nak paksa-paksa. Allah knows best okay. Keep calm and move on. Doa agar diberi kekuatan dan ketabahan hati untuk menghadapi masa-masa hadapan yang lebih mencabar. :')


Cilok dari instagram : farramiera :)

Malam ni memang tak tidurlah. Nak settlekan kuih raya. Alhamdulillah hari ni semua adik-beradik dah ada. Seronok. Terhibur hati. Pelita pun dari hari tu dah pasang. 2 minggu tak dapat berbuka kat rumah, hari ni berbuka kat rumah. 

# Fatin Nabilah Zakaria, Thanks awak. Thankyou so much ! Sebab atin ada di saat fara memerlukan seseorang. Saya rindu awak. :')



No comments:

Post a Comment