◕‿◕。)Assalamualaikum readers ◕‿◕。..:: Terima kasih sudi singgah ! ::..◕‿◕。What's meant to be will always find a way.◕‿◕。

Sunday, March 03, 2013

The Day Has Come...


Salam , sekian lama tak update , now sempatkan diri jugak untuk update. So, tempoh 6 minggu bercuti telah pun sampai ke penghujungnya. Nak atau tak , aku kena jugak hadapinya. Selamat Datang Semester 2 ! Semoga semester kali ni memberi kekuatan yang lebih untuk aku meneruskan perjuangan. Sedih tu memanglah sedih . :'( Lama duk rumah. Gelak tawa,gurau senda. Lagi2 aku ni jenis yang HOMESICK terlampau. Susah nak berjauhan dengan keluarga. Tapi bila difikirkan , aku kena dan harus cuba untuk kuatkan semangat jugak. Demi mama dan ayah yang ingin sekali melihat kejayaan anak-anaknya... Doakan kami. :) Alah , bukan lama pun kan. kena sabar sikit. InsyaAllah... Lagipun sem ni insyaAllah adalah banyak cuti. ( kalau nak dibandingkan dengan sem 1 ) Mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan aku. Amiin...  Im going to miss my family and my home so much !!! Selamat meneruskan pelajaran. Goodluck! Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Semoga Sem ini lebih baik dari sem yang lepas, InsyaAllah.. Amiin...



I'M GOING TO MISS YOU!!!



p/s: Doakan mokde aku diberi kesihatan yang baik , dikuatkan semangat untuk terus melawan penyakitnya ya...

No comments:

Post a Comment