◕‿◕。)Assalamualaikum readers ◕‿◕。..:: Terima kasih sudi singgah ! ::..◕‿◕。What's meant to be will always find a way.◕‿◕。

Thursday, May 31, 2012

BBC kembali !

Salam , ok . Memandangkan dah agak lama tak update, entri untuk hari ni banyak lah sikit ye. Tapi entri untuk hari ni lebih kepada kehidupan seharian. Relaks lah sikit. kan. BBC ! Nick name untuk Benci Bilang Cinta. Sinetron indonesia yang sekarang sedang di siarkan di Astro prima setiap hari Isnin hingga Jumaat jam 12 tgh hari hingga 1. Ulangan pula pada pukul 12 tengah malam. Sebenarnya cerita ni dah pernah ditayangkan masa aku form 5 dulu. Masa tu dimainkan di Astro Ria.  Entah kenapa macam ada magnet yang menarik aku untuk tengok kembali cerita tu . hehe.. Pelakon2 nya pun tak kurang hebatnya. Hero dan Heroinnya ialah Marshanda dan Baim Wong. Memang sweet sangat mereka ni ! 

Serba sikit maklumat tentang cerita ni :

Dimas Subekti pewaris Bagio Group yang sangat berkuasa harus menikahi seorang gadis miskin, tapi manis dan polos, bernama Winda. Hal in karena dia harus memenuhi amanat dan perjanjian antara almarhum Jendral Subagio Subekti puluhan tahun dulu dengan ayahnya Kuncoro kakek Winda. Dimas sendiri sebenarnya sudah mempunyai tambatan hati bernama Claudia seorang yang bercita-cita menjadi pebalet professional, yang rela meninggalkan Dimas untuk mengejar biasiswa sekolah baletnya.


p/s: Sila layari http://id.wikipedia.org/wiki/Benci_Bilang_Cinta untuk maklumat lanjut ye . Selamat menonton ! :)

No comments:

Post a Comment