◕‿◕。)Assalamualaikum readers ◕‿◕。..:: Terima kasih sudi singgah ! ::..◕‿◕。What's meant to be will always find a way.◕‿◕。

Wednesday, May 28, 2014

Coming soon.. Teaser Seindah Biasa

Salam,

Baiklah, cerpen saya bertajuk Cinta Bersatu dah pun sampai ke penghujung. Bagi mereka yang belum berkesempatan untuk baca, anda sangat dialu-alukan untuk membaca. Tak payah nak scroll sampai bawah. Just click MyCerpen and korang boleh pilih je kat situ nak baca yang mana. 

Baiklah, buat seketika, saya akan beri laluan kepada sepupu saya untuk berkongsi karya dia pulak. Boleh terus ke blog dia  Nurul Laluna  kalau nak baca, ataupun baca kat blog saya pun boleh. Sebarang pendapat, komen atau cadangan, boleh terus beritahu saya. Thank you readers ..





“Kau order sampai 7, siapa lagi sorang nak melantak tu?,” Tanya Zainal kehairanan. Setahu Zainal, dalam rumah dua tingkat itu hanya terdapat 6 orang awek cun sahaja yang menyewa, atau mungkin mereka ada tetamu yang tumpang tidur di rumah mereka. Zainal memandang tepat ke mata Alisya. Alisya mengangkat keningnya kepada Zainal sambil membalas.

“Kau macam baru kenal aku sehari dua Nal… aku punye perut. Satu tak cukup maa… 2 baru Umm! Haha…,”Alisya mengenyitkan matanya. Nakal.



p/s: Siap ada cover lagi tau! Class kau jah. haha. Nampaknya nama watak kitaorang guna sama pulak. Ejaan je lain.. Aleesya vs Alisya. hehe. Cerpen saya tak adaa cover.. sobsobsss. Selamat membaca! 

No comments:

Post a Comment