◕‿◕。)Assalamualaikum readers ◕‿◕。..:: Terima kasih sudi singgah ! ::..◕‿◕。What's meant to be will always find a way.◕‿◕。

Wednesday, October 31, 2012

Selamat Hari Raya Aidiladha


Salam , lama tak kemas blog, banyak dah habuk nih , hee... Alhamdulillah sekarang tengah cuti mid-sem, sepatutnya dah awallah kan kemasnya tapi sebab terlalu seronok berada di samping keluarga tercinta di rumah tersayang , lupa semuanya.. First of all nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha , semoga kita dapat ambil ikhtibar dari peristiwa yang terjadi ini. (walaupun dah terlambat mungkin)



Okay ! sepanjang cuti ni , insyaAllah cuba dimanfaatkan sebaik mungkin , seminggu je kot.. Sekejab je  ,tak puas .. nak duk rumah lama2 tapi tanggungjawab dan amanah yang dipikul perlu juga dilaksanakan , mudah-mudahan Allah permudahkan... banyak perkara yang hendak dikongsi tapi insyaAllah dalam masa terdekat aku akan cuba untuk mengemaskini blog ni yang semakin berhabuk , hehe.. Macam yang aku cakap sebelum2 ni , walaupun kemudahan dah ada depan mata tapi kalau kerajinan itu tak ada, tak menjadi juga kan?  Semangat kena sentiasa ada.

Walaupun tak ada yang baca tapi aku seronok sebab dapat menulis . Sekurang2nya dapat mengubat rindu ku pada zaman persekolahan terutamanya subjek Bahasa Melayu bahagian karangan . That is my favourite . Bagilah apa pun bentuk cerita , pasti aku akan bersemangat nak buat.  Nak buat macam mana , memang tu minat aku . Dan sebab minat tu jugak , terhasillah blog ni kan.. So , selagi diberi kudrat untuk menulis , aku akan menulis sebanyak yang boleh ,insyaAllah ... Ada yang baca atau tidak , itu tidak menjadi satu masalah. Kalau ada alhamdulillah , semoga bacaan itu mendapat manfaat dan kebaikan insyaAllah ...


Selagi aku boleh menulis , selagi Allah masih memberikan nikmat ini kepadaku , aku akan teruskan selagi mana aku termampu,insyaAllah... Mudah-mudahan aku tak menyalah gunakan nikmat yang aku miliki ni . 

***Berfikir seketika...

No comments:

Post a Comment