◕‿◕。)Assalamualaikum readers ◕‿◕。..:: Terima kasih sudi singgah ! ::..◕‿◕。What's meant to be will always find a way.◕‿◕。

Tuesday, February 03, 2015

2015 : 1st Entry

Salam,

Alhamdulillah, dah sebulan 3 hari tahun 2014 melabuhkan tirai. Lama sungguh tak menulis. Satu semester berehat daripada merapu sakan sorang diri kat blog ni. Melalui sem 5 di tempat yang baru dengan suasana yang baru betul2 menguji kesabaran dan kekuatan diri. Apatah lagi di hujung2 semester, final exam , dugaan yang lebih hebat Allah beri untuk  menguji kekuatan dan ketabahan hati. Biar pun beribu air mata yang menitis, Allah sentiasa ada. Semuanya berjaya kulalui dengan iringan doa mama dan ayah serta keluarga.

Alhamdulillah semester 5 telah 3 minggu melabuhkan tirai. Mudah-mudahan ada ganjaran yang Allah simpan di sebalik semua ujian yang diberi. Mudah-mudahan keputusan peperiksaan juga Allah beri yang terbaik. Lagi selangkah perjalanan yang harus ku tempuh sebelum aku menamatkan pengajianku di UiTM. Focus kembali tertumpu untuk menulis. Semoga Allah permudahkan langkahku menjadi hambaNya yang memberi manfaat buat yang lain dunia dan akhirat. InsyaAllah.. Aamiin.. 


BM222 Group C
UiTM Shah Alam/Puncak Alam
Batch SEPT2012 

No comments:

Post a Comment