◕‿◕。)Assalamualaikum readers ◕‿◕。..:: Terima kasih sudi singgah ! ::..◕‿◕。What's meant to be will always find a way.◕‿◕。

Sunday, February 27, 2011

Bertuahnya hari sabtu ni !

Salam blog ! hehe ! arini aku rasa happy sangat ! tahu tak kenapa ? kerana sabtu ni adalah sabtu yang bertuah !!! tahu tak kenapa ? kerana ... jeng3 ~~ hehe..

1.Mujhse Dosti Karoge


2.Main Prem Ki Diwani Hoon


Kenapa aku tulis tajuk tu ? gambar tu ada ? Kenapa ? haha.. Sebabnya citer tu adalah pada hari ni ! hari sabtu ! Petang tadi aku tengok citer  

Mujhse Dosti Karoge ! 
 hero and heroin : Kareena kapoor,Hrithik Roshan and Rani Mukerji. Malam ni pulak 

 Main Prem Ki Diwani Hoon ! 
 hero and heroin same bezanya Rani tiada .. hehhe.. Dua2 cerita best3 !! lagu pun best3 !!! Seronok !!! aku ni kaki hindustan la jugak yang penting hero and heroin dia tu ! I really3 Love it !!! Love Hindustan ! haha.. tapi macam aku kate r,tgk dulu sape hero and heroinnyer,hehe..hahha.. Waaa... cerita dah start !! bye2 !!!  ^^

No comments:

Post a Comment