◕‿◕。)Assalamualaikum readers ◕‿◕。..:: Terima kasih sudi singgah ! ::..◕‿◕。What's meant to be will always find a way.◕‿◕。

Tuesday, February 08, 2011

Tahniah adik kesayanganku!!!

Ni gambar sekolah adik kesayanganku!
Salam,helo,hai..heheh.. Arini dari pagi tadi dah bangun...Maksudnye tak seawal selalunya lah sebab nak hantar adik pergi Sekolah Menengah Sains Seremban(SASER). Mase pmr tu ari macam biasalah,telah diduga! adik aku akan mendapat result yang cemerlang. Alhamdulillah... Walaupun orang kata dia macam blur2 tapi otak dia pandai ape! huhu.. Bangga sangat! Lebih-lebih lagi sekolah tu adalah sekolah n0.1 di malaysia terbaik.. Semua hebat2..dan apabila one of my family ade kat sane,itu akan menjadi sesuatu yang sangat mengagumkan Mama! Ayah! dan semua Adik-beradik! 

Masa sudah selesai pendaftaran semua,raut wajah dia nampak cam sedih je..Tapi lelaki kan,kita faham jelah..takkan nak nangis pula..sedaya upaya cuba tahan..Banyak kali dia cakap nak balik lah! aku tahu dia tak nak daftar! Berbelah bagi...hmmm...Mula-mula,biasalah...Nak biasakan diri dengan kawan yang baru,tempat yang baru,guru yang baru serta situasi yang baru... Semoga dikuatkan semangat dia meneruskan pelajaran selama 1 tahun 10 bulan di sana! Aku yakin dia boleh! Kadang2 kita kena korbankan benda yang kita sayang untuk mencapai seribu kejayaan.

Aku pun memang sedih bila nak balik tinggalkan dia kat sana.Menangis la jugak tapi aku dapat cover line la,hehe...Yelah..jauh tu..hehe..dulu berada di brass dekat je..ni jauh..sedih aku! Sunyi bila dia tak ada... Tapi tak apelah.. dia ke sana untuk menuntut ilmu..

Ya Allah,berikanlah kekuatan kepada adikku dalam mengharungi cabaran baru di sana.Semoga dikuatkan semangatnya..diberi ketabahan dan kesabaran yang tinggi..Semoga kejayaan yang diimpikan menjadi miliknya Ya Allah..Amin....Luv u my lil bro! luv u so much!!

No comments:

Post a Comment