◕‿◕。)Assalamualaikum readers ◕‿◕。..:: Terima kasih sudi singgah ! ::..◕‿◕。What's meant to be will always find a way.◕‿◕。

Sunday, February 10, 2013

Alhamdulillah , gembira :)


Salam , Alhamdulillah semalam adalah hari yang sangat menggembirakan. Walaupun pagi tu agak tension sikit, hehe.. Ok , semalam setelah sekian lama aku tunggu , akhirnya sampai jugak novel tu dengan selamat kat rumah . hehe.. Menurut orang yang bagi aku novel tu , novel tu dah di post hari Isnin. Jadi setiap hari aku akan menanti pakcik posmen untuk bagi novel tu . Tunggu punya tunggu akhirnya sampai jugak hari Sabtu . Lama jugak. Mungkin pejabat pos sedang sibuk dengan perayaan Tahun Baru Cina. Tak mengapalah, yang penting aku dapat novel tu! Alhamdulillah , syukur sangat2! Lebih2 lagi novel tu hadiah daripada orang yang sangat aku sayang. Sentiasa ada untuk beri aku sokongan dan motivasi. Terimakasih! 

Lepas je dapat novel tu , aku dengan excitednya tunjuk kat family aku. hehe.. Teruja! Then aku terus balut kulit novel tu supaya tak kotor. Memang itu yang selalu aku buat bila aku beli novel baru. Dah terbiasa. Sedap mata memandang bila novel yang kita sayang berada dalam keadaan baikkan. Habis balut novel, siap2 untuk pergi picnic dengan family sebelah mummy aku. Semua ada, Pak Long dan keluarga, begitu juga Ode dan Pak Andak. Abah (panggilan untuk atok aku) pun ada sekali. Tapi walaupun semua ada , pok cu dan Pak Ibik tak ada. Tak berapa nak lengkap lah. Pok cu dan isteri kerja. Pak Ibik pula menetap di Saudi Arabia. ( yang ni lagilah susah nak jumpa. Setahun sekali je. Tu pun sekejab je. Takpelah). InsyaAllah next time kitaorang akan berkumpul lagi. Dengan izinNya, insyaAllah, Amin. 

Oklah , memandangkan buat masa ini camera tak ada dengan aku sebab adik aku bawa pergi Seremban (nak pergi kenduri kahwin cikgu katanya. Esok baru balik.) Jadi tak dapatlah nak masukkan gambar. Apapun insyaAllah nanti akan diupload. Have a nice day :) May Allah always bless us, Barakallahufik ...

"Gunakanlah waktumu untuk saling memberi dan berbagi kasih bersama keluarga, itulah yg akan membuat hidup lebih berarti."  :) 

No comments:

Post a Comment